Livrare si Returnare

Cum se face comanda

Se selecteaza produsul dorit. Asigurati-va ca acesta corespunde dorintei dvs din punct de vedere al culorii, modelului si compozitiei (vezi detalii produs).
Selectati culoarea si masura dorita, optiune valabila doar pentru produsele care sunt “in stoc”, dupa care adaugati produsul in cos apasand butonul “adauga in cos”. Pentru a va salva datele pentru comenzi viitoare se poate face cont pe magazinul online.
Daca nu se finalizeaza comanda produsele vor fi scoase din cosul dumneavoastra de cumparaturi.

Cum se face plata

In functie de optiunea dumeavoastra pe site, produsele pot fi achitate
1. cu numerar cu plata ramburs la primirea colectului direct la curier
sau
2. in avans, prin transfer bancar in contul indicat pe factura proforma primita de la noi sau
3. cu cardul direct pe site.

Cand se livreaza

Produsele vor fi livrate prin curier rapid. Pretul transportului nu este inclus in pretul produsului. Acesta taxa de transport se achita separat.
Comenzile se livreaza de luni pana vineri intre orele 9 si 17.
Cum fiecare comanda este unica pretul transportului poate varia in functie de dimensiuni, greutate, destinatie.

Cum se returneaza produsele

Renuntarea la produsele cumparate se poate face fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 130/ 2000)
Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ati dorit, il puteti returna in termen de 14 zile lucratoare de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.
Produsul va fi trimis pe cheltuiala dvs pe urmatoarea adresa:

SC Rave Disruptive SRL
Strada Armoniei 20A, sector 2, Bucuresti

Inainte de a trimite produsele inapoi, va rugam sa ne contactati la contact@neveroblivion.ro pentru a fi inregistrata cererea dvs.

Produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost livrate: fara urme ale utilizarii, in ambalajul original, cu toate accesoriile , cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a nu primi produsul si de a vi-l returna, pe cheltuiala dvs.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pe mail sau la telefon pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Rave Disruptive SRL. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre Rave Disruptive SRL.
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la produsele defecte in perioada de garantie, acestea trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original, cu toate etichetele la locul lor si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

In perioada

29 decembrie-8 ianuarie

suntem in vacanta, iar comenzile facute in aceasta perioada se vor livra dupa data de

8 ianuarie.

Incepand cu 9 ianuarie revenim cu noi oferte surprinzatoare.